NET2PC(دانلود رایگان)
سایتی متفاوت برای دانلود


آلبوم جدید و بسیار زیبا و شنیدنی مازیار فلاحی با نام قلب یخی با 2 کیفیت

برای حمایت از این خواننده ی خوب ودوست داشتنی سی دی این مجموعه رو با کیفیت اصلی از فروشگاههای مجاز خریداری کنید.

برای حمایت کیفیت اصلی(320Kbps) در وبلاگ قرار نگرفت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

بازی فوتبال یک بازی بسیار مهیج و گروهی است که در تمامی دنیا علاقه مندان خاص خود را دارد. بازی جذابی که تا زمانی که سوت پایان زده نشود هیچ کس از نتیجه بازی آگاه نیست. این بازی به نوبه خود سختی ها و دشواری هایی دارد که افراد عادی از آن بی خبر هستند و این ورزش را به عنوان یک ورزش پر درآمد اما بسیار آسان می دانند. در کنار بازی فوتبال که در زمین و با تماشاگران بسیار زیاد برگزار می شود علاقه مندان نیز مایل اند که مهارت های خود را در این رشته ورزشی افزایش دهند. به همین دلیل بازی فوتبال یکی از پر مخاطب ترین بازی های کنسول ها به شمار می آید که هر ساله علاقه مندان بسیاری چشم به انتظار نسخه جدید آن می نشینند. بازی جاوا فوتبال واقعی 2011 سری جدید و جذاب بازی فوتبال است که این بازی گوشی خاطرات خوش شما را زنده می کند. این بازی موبایل جاوا که یک بازی گوشی می باشد با ویژگی هایی از جمله توانایی بازی گروهی از طریق درگاه بلوتوث، گرافیک فوق العاده، رخ دادن صحنه های واقعی در گیم و غیره از محبوبیت بسیار زیادی نزد هواداران برخوردار است.

توضیات بیشتر و دانلود در ادامه ی مطلب.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI
ارسال توسط ALI
ارسال توسط ALI
ارسال توسط ALI

دو آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام های چراغ ها رو خاموش كن و سرت سلامت با 2 کیفیت

  اين دو آهنگ ها مروبط به آلبوم جديد رضا صادقي به نام ديگه مشكي نميپوشم مي باشد كه از دیروز سه شنبه دهم خرداد منتشر خواهد شد  برای حمایت از این خواننده لطفا آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمائید



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد یاوری به نام خــواب محـال با 3 کیفیت

( ترانه سرا : بهـمـن عـشـاق / تنظیم : محـمـد یــارا / تهیه کننده : سیــد محمد مـوسـوی )



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

مجموعه ای از نرم افزار های گوشی های نوکیا سری N

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

مجموعه ای از هزار فونت انگلیسی



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 10 / 3برچسب:دانلود مجموعه ی 1000 فونت انگلیسی,
ارسال توسط ALI

قوی‌ترین برنامه افزایش سرعت و مدیریت دانلود فایل از اینترنت (IDM)

 

می دانید که برای دانلود بهتر و سریعتر فایل از اینترنت باید از برنامه های مدیریت دانلود استفاده کنید.

این گونه برنامه ها دو کار برای شما انجام می دهند:

1- با برقراری چندین Connection همزمان با سایتی که فایل روی آن است سرعت دانلود آن را افزایش می دهند.

2- در صورت قطع شدن دانلود فایل می توانند قسمت دانلود شده را نگه داشته و می توانند در دفعه بعدی ادامه فایل را دانلود کنند.

 

البته این کارها به شرطی است که سایتی که فایل روی آن قرار دارد از امکان Resume با ادامه دانلود پشتیبانی کند.

در بین برنامه های مدیریت دانلود برنامه Internet Download Manager که به اختصار IDM نام دارد در بعضی ویژگی ها از بقیه جلو زده است.

 

برای دانلود ومشاهده ی توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و بسیار زیبای سینا Shanton  و مهدی همت و Hermit و Iwill به نام رهام نکن با 2 کیفیت




ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

ESET Smart Security آنتی ویروسی و به نوعی فایروال  قدرتمند ، محصولی از کمپانی ESET است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. ESET Smart Security از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی Heuristic و تشخیص امضاء کار میکند. ESET Smart Security برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ خسته شده اند ، انتخابی ایده آل است ، چرا که این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

برای دانلود و مشاهده امکانات به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

در این کتاب الکترونیکی می توانید به طور کامل و از ابتدا با تمامی مفاهیم مختص به دامین های Active Directory آشنا شوید و دید بسیار مناسبی را در همین رابطه به دست آورید، بررسی مفاهیم متعددی که به شما کمک می کند شناخت عمیق و در عین حال کاربردی نسبت به این مبحث بسیار مهم در شبکه پیدا نمایید، شیوه بیان مطالب به صورتی است که حتی اگر پیش تر آشنایی زیادی با مباحث شبکه نداشته اید باز هم بتوانید به درک مناسب و کاربردی از مطالب بیان شده دست پیدا نمایید.
برپاسازی یک دامین از ابتدا و بیان همگی توضیحات و پیش نیازهای مورد نیاز و همچنین پیاده سازی گام به گام تمامی مطالب به طور کامل در تمامی قسمت های این کتاب الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است، بعد از مطالعه مفاهیم بیان شده این امکان را خواهید داشت که یک شبکه بر اساس مدل دامین را ایجاد نمایید، اقدام به نصبActive Directory  تحت Windows Server 2003نمایید و بسیاری از تنظیمات مورد نیاز را به طور کامل در همین رابطه انجام دهید.

دانلود و توضیحات تکمیلی در ادامه ی مطلب.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

 آهنگ جدید و بسیار زیبای علی لهراسبی به نام وطن با 2 کیفیت



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

رمیکس جدید و بسیار زیبای محسن یگانه به نام  سکوت با 2 کیفیت

( ریمیکس : پیام ضیائی )



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

ویژگی‌های نرم افزار Opera 11.11 Build 2109 Final :

 

- جستجوی سریع صفحاتی که قبلا مرور شده

 

- استفاده از Bookmark بهتر

 

- دانلود تورنت ها

 

- موتور جدید مرورگر با سرعتی دو برابر نسخه 10

 

و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

برنامه های زیادی برای بهینه کردن ویندوز به بازار عرضه شده اند. اما در بین این برنامه‌ها برنامه ای که نظر کارشناسان و کاربران کامپیوتر را بیشتر به خود جلب کرده است این برنامه بوده است. این برنامه یکی از بهترین نرم افزار ها در نوع خود است.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فورمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فورمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

برای توضیحات تکمیلی و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام دلم شکست با 2کیفیت

( آهنگ : پیام شمس / تنظیم : آرمین محمودوند )



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

یکی از نیازهایی که همیشه کاربران ویندوز دارند تمیز کردن ویندوز و پاک کردن فایلهای اضافی از داخل ویندوز و برنامه های جانبی نصب شده روی ویندوز است.

حتی محل فایلهای اضافی را نیز بدانید حذف دستی آنها کاری وقت گیر و مشکل است. از این رو سافت گذر یکی از بهترین نرم افزارهای تمیز کردن ویندوز را به شما معرفی می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و بسیار زیبای Pitbull با همراهی Unknown به نام  Party Dance  با 3 کیفیت



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Open DVD Ripper نام یک ابزار جادویی و کوچک برای آن دسته از افرادی می باشد که می خواهند بدون هیچ گونه انجام تنظیمات پیچیده و بیهوده ، فیلم هایی را که بر روی DVD رایت شده است را ریپ کنند . ریپ کردن اصطلاحی است که به فرایند کپی کردن کامل فیلم های دی وی دی همراه با تمامی موارد جانبی نظیر زیرنویس ها به فرمت های دیگر و ذخیره سازی آن ها بر روی هارد دیسک گفته می شود . با در اختیار داشتن این ابزار قدرتمند اما ساده می توانید کیفیت فایل خروجی خود را آنچنان که می خواهید و می پسندید تنظیم کنید .فرمت های محبوب بسیاری توسط Open DVD Ripper پشتیبانی می شوند که از میان آنها می توان به فرمت های ویدیویی AVI,MKV,WMV,MPG,3GP,MP4,FLV,SWF,MOV,TS,RM,ASF و نیز فرمت های صوتی AVI ، MKV ، WMV ، MPG ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، SWF ، MOV ، TS ، RM ، ASF اشاره نمود . علاوه بر امکانات ذکر شده شما از قابلیت های کاربردی و مفید دیگری نظیر بریدن بخش دلخواه از فیلم و یا برش کادر ویدیو ها بهره مند خواهید بود و هر یک به گونه ای شما را از استفاده از برنامه های دیگر بی نیاز می سازند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Copy Protectنام نرم افزاری است که به منظور محافظت از فایلها و اطلاعات حساس شما طراحی گردیده است . با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی چند کلیک ، فایلهای صوتی ، ویدیویی ، اسناد و تصاویر خود را در یک محافظ ایمن قرار دهید . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با ساختن یک فایل EXE از فایلهای انتخابی شما ، محدودیت های بسیاری برای بازگشایی دوباره ی آنها قرار می دهد . به طور نمونه اگر فایل ایمنی که توسط Copy Protect ساخته شده است تنها در همان هارددیسک و همان درایوی که فرایند بر روی آن انجام گرفته است ، قابل باز شدن خواهد بود . بنابراین اگر کار شما به گونه ای است که اهمیت حفاظت از اطلاعات در درجه ی بالایی قرار دارد استفاده از از این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی خیال شما را بابت دست نیافتن افراد غیر به آنها آسوده سازد . این برنامه با بهره گیری از یک محیط کاربرپسند می تواند توسط هر کاربری از آماتور گرفته تا حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و زیبای افشین آذری با همراهی نوید احدی به نام من نمی خوام با 2 کیفیت

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

 

موارد زیادی پیش می آید که کاربر نیاز به پشتیبانی گیری از درایورها سیستم و یا به روز رسانی آنها دارد. مراجعه به سایت شرکت سازنده هر قطعه مشکل بوده و گاهی اوقات نتیجه ای در بر ندارد. اما با استفاده از این برنامه بدون نیاز به مراجعه به سایت یک شرکت می توانید جدیدترین درایور برای سخت افزارهای خود را پیدا و دانلود کنید.

همچنین وقتی نیاز به نصب مجدد ویندوز دارید و می خواهید از نصب مجدد درایورها خودداری کنید این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود.

برای دانلود و مشاهده ی اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Babylon Ltd یک شرکت اسرائیلی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

این سری از برنامه شامل معروفترین لغت نامه های فارسی می باشد.

برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

این مجموعه شامل :


2_(MRT_Soft) fonts
B_(Borna_Rayaneh) fonts
IranNastaliq font
Old_Persian_1.1_(MIKHI) fonts
QuranTaha1 font
Sp_(Sina_Pardazesh) fonts
Islamic_Symbol fonts

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

برای دانلود ومشاهده ی اطلاعات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فورمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فورمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Packs:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

 

  • توضیحات:

    فهرست:
    - انواع متغییرها در PHP
    - درج تاریخ شمسی، میلادی و ساعت جاری در صفحات HTML
    - Hot Linking(نقره داغ وب مسترها)
    - یا بافر کردن خروجی
    - چگونه IP در PHP لاگ می شود
    - PHP و برنامه نویسی شی گرا
    - کوتیشن یا دابل کوتیشن؛ کی و کجا استفاده کنیم؟!
    - نصب فارسی نوک FarsiNuke در کلاینت XP,2000
    - نمایش متن بصورت تصویری در اینترنت
    - کارتهای الکترونیکی با php وmysql
    - چگونه یک برنامه لاگین امن و حرفه ای طراحی کنید ?
    - مدیریت فایل های ارسالی توسط کاربران
    - ۷ دلیل برای اینکه استفاده از PHP بهتر از ASP می باشد
    - نکاتی مفید در مورد تنظیم php.ini
    - استفاده از تابع تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و برعکس
    - روش نصب PHP بروى Windows ها



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبای علیشمس به نام مـــــــــــادر ...

( ترانه : علیشمس و سعید کرمانی - تنظیم : نیماعلامه - کارگردان : مجید فرهبد)
( بدون تگ تبلیغاتی سایت
-بهمراه آهنگ )



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند، در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.
البته هر بار با انتشار کرک جدید، مایکروسافت نیز در آپدیت های بعدی ویندوز سعی در خنثی کردن آن را دارد، پس چنانچه شما از کاربرانی هستید که همواره ویندوز خود را از طریق سایت مایکرو سافت آپدیت می کنید باید این نکته را همواره مد نظر داشته باشید که با نصب هر آپدیت جدید امکان از کار افتادن کرک ویندوزتان وجود دارد و پس از آن باید به دنبال کرک جدیدتر باشید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

هنگامی که به هر دلیلی ، مثلا فرمت اشتباه یک درایو یا پاک شدن اطلاعات بر اثر حمله ویروس های کامپیوتری و یا دستور Fdisk ، اطلاعات شما پاک میشود ، میتوانید از نرم افزار GetDataBack جهت بازگردانی اطلاعات پاک شده خود استفاده نمیادد .

این نرم افزار از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای جهت بازیابی فایل های پاک شده استفاده می کند و یکی از بهترین نرم افزار ها در این ضمینه است و کار با آن بسیار ساده و تنها به کمک چند کلیک می باشد .

ضمنا نرم افزار GetDataBack در ۲ نسخه و برای فایل های سیستمی Fat و Ntfs ارایه شده است .

برای مشاهده ی قابلیت ها و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 5 / 3برچسب:Data Recovery download flash recovery free download 4,22 GetDataBack بازگردانی اطلاعات بر روی حافظه بازیابی اطلاعات بازیابی اطلاعات از flash memory بازیابی اطلاعات از hdd بازیابی اطلاعات از دست رفته بازیابی اطلاعات از رم موبایل بازیابی اطلاعات از هارد بازیابی اطلاعات از هارد دیسک بازیابی تصاویر بازیابی درایو فرمت شده بازیابی دیتا بازیابی عکس بازیابی فایل بازیابی فلش بازیابی فیلم حافظه های MMC حافظه های SD دانلود آسان نرم افزار 4,22 GetDataBack دانلود اخرين ورژن نرم افزار دانلود با لینک مستقیم دانلود جديد ترين نرم افزار دانلود رايگان دانلود رايگان نرم افزار دانلود رایگان دانلود رایگان نرم افزار 4,22 GetDataBack دانلود مستقیم نرم افزار 4,22 GetDataBack دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار 2011 دانلود نرم افزار 4,21 GetDataBack دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات دانلود نرم افزار جديد دانلود گت دیتا بک درایوهای ZIP دیسک های iPOD دیسک های داینامیک ساتا – IDE سايت دانلود نرم افزار فلش لینک دانلود مستقیم نرم افزار 4,22 GetDataBack ,
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و زیبای وحید شاهسون به نام نتونستی با 2 کیفیت

( ترانه : امیر حسین نوری / نوازنده ویلن : میثم مروستی / با همکاری سعید سام )



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

آنتی ویروس مایکروسافت به نام Microsoft Security Essentials یک محافظ بلادرنگ برای کامپیوتر های خانگی است و کامپیوتر ها را در برابر ویروس ها، نرم افزارهای جاسوس، و دیگر نرم افزارهای مخرب حفاظت می کند.نصب و استفاده از آن راحت است، و با به روز نگه داشتن آن می توانید اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر شما با آخرین تکنولوژی محافظت می شود. خیلی ساده است هنگامی که سبز رنگ است به آن معنی است که کامپیوتر شما ایمن است.

نرم افزار Microsoft Security Essentials سریع و کارا است و در پس زمینه اجرا و کار می کند از اینرو شما می توانید با دیگر برنامه هایتان بدون هیچ وقفه ایی و یا مکث طولانی کار کنید.

نکته ایی که باید به آن توجه کنید این است که بعد نصب برنامه Microsoft Security Essentials باید حتما آنرا آپدیت نمائید.

برای دانلود نرم افزار و آپدیت آفلاین به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

آهنگ جدید و زیبای مسعود صداقتی و 7th Arena Band به نام خدا میدونه با 2 کیفیت

( آهنگ و تنظیم : کمال صداقت / ترانه : مرتضی ساعتچی / میکس و مسترینگ : کمال صداقت )



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 4 / 3برچسب:,
ارسال توسط ALI

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

Archived content
Accessory Features
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 113379
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1