NET2PC(دانلود رایگان)
سایتی متفاوت برای دانلود

آهنگ جدید و بسیار زیبای سینا Shanton  و مهدی همت و Hermit و Iwill به نام رهام نکن با 2 کیفیت




ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

ESET Smart Security آنتی ویروسی و به نوعی فایروال  قدرتمند ، محصولی از کمپانی ESET است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. ESET Smart Security از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی Heuristic و تشخیص امضاء کار میکند. ESET Smart Security برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ خسته شده اند ، انتخابی ایده آل است ، چرا که این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

برای دانلود و مشاهده امکانات به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

در این کتاب الکترونیکی می توانید به طور کامل و از ابتدا با تمامی مفاهیم مختص به دامین های Active Directory آشنا شوید و دید بسیار مناسبی را در همین رابطه به دست آورید، بررسی مفاهیم متعددی که به شما کمک می کند شناخت عمیق و در عین حال کاربردی نسبت به این مبحث بسیار مهم در شبکه پیدا نمایید، شیوه بیان مطالب به صورتی است که حتی اگر پیش تر آشنایی زیادی با مباحث شبکه نداشته اید باز هم بتوانید به درک مناسب و کاربردی از مطالب بیان شده دست پیدا نمایید.
برپاسازی یک دامین از ابتدا و بیان همگی توضیحات و پیش نیازهای مورد نیاز و همچنین پیاده سازی گام به گام تمامی مطالب به طور کامل در تمامی قسمت های این کتاب الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است، بعد از مطالعه مفاهیم بیان شده این امکان را خواهید داشت که یک شبکه بر اساس مدل دامین را ایجاد نمایید، اقدام به نصبActive Directory  تحت Windows Server 2003نمایید و بسیاری از تنظیمات مورد نیاز را به طور کامل در همین رابطه انجام دهید.

دانلود و توضیحات تکمیلی در ادامه ی مطلب.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

 آهنگ جدید و بسیار زیبای علی لهراسبی به نام وطن با 2 کیفیت



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

رمیکس جدید و بسیار زیبای محسن یگانه به نام  سکوت با 2 کیفیت

( ریمیکس : پیام ضیائی )



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

ویژگی‌های نرم افزار Opera 11.11 Build 2109 Final :

 

- جستجوی سریع صفحاتی که قبلا مرور شده

 

- استفاده از Bookmark بهتر

 

- دانلود تورنت ها

 

- موتور جدید مرورگر با سرعتی دو برابر نسخه 10

 

و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

برنامه های زیادی برای بهینه کردن ویندوز به بازار عرضه شده اند. اما در بین این برنامه‌ها برنامه ای که نظر کارشناسان و کاربران کامپیوتر را بیشتر به خود جلب کرده است این برنامه بوده است. این برنامه یکی از بهترین نرم افزار ها در نوع خود است.

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فورمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فورمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

برای توضیحات تکمیلی و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط ALI

Archived content
Accessory Features
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 113317
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1